Sebarang pertanyaan mengenai latihan dan seminar, boleh hubungi terus pentadbir latihan dan seminar kami di talian 013-4324936 atau emel shahmar_5003@yahoo.com 11pagi - 6petang (Isnin - Jumaat)

Bagi sesi latihan/seminar fotografi jabatan kerajaan dan swasta, pihak kami bersedia menerima sebarang permintaan untuk menjalankan kursus / seminar ditempat anda.

30 Mac 2012

Mengenali JomKelas.com


JomKelas.com ditubuhkan bertujuan untuk dijadikan sebagai satu hab untuk pelajar dan pengajar berkongsi pengetahuan.

Di JomKelas.com, pengajar dapat menyampaikan informasi tentang kelas-kelas yang telah dan akan dianjurkan. Pengajar juga boleh mencari tempat yang bersesuaian dengan jumlah pelajar, sama ada untuk tujuan seminar kecil, tutorial atau bilik studio. Di sini, JomKelas.com memberikan informasi bagi memudahkan bakal pelajar/pelajar untuk mengetahui maklumat terkini kelas-kelas yang akan dianjurkan.

Untuk permulaan, JomKelas.com lebih tertumpu kepada kelas-kelas seperti fotografi, rekabentuk(Photoshop) dan mereka bentuk laman web. Untuk seterusnya JomKelas.com bakal mensasarkan kelas-kelas seperti "motivasi" , "pemasaran" , dan "perniagaan" bagi menarik lebih ramai pelajar dan pengunjung.

Sila sertai Facebook Kami (klik sini) untuk mendapatkan maklumat terperinci tentang kelas-kelas akan datang dan promosi yang ditawarkan oleh JomKelas.com. Sekian Terima Kasih.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...