Sebarang pertanyaan mengenai latihan dan seminar, boleh hubungi terus pentadbir latihan dan seminar kami di talian 013-4324936 atau emel shahmar_5003@yahoo.com 11pagi - 6petang (Isnin - Jumaat)

Bagi sesi latihan/seminar fotografi jabatan kerajaan dan swasta, pihak kami bersedia menerima sebarang permintaan untuk menjalankan kursus / seminar ditempat anda.

02 Mei 2012

Seminar Perniagaan Fotografi Perkahwinan | Siri II

Seminar Perniagaan Fotografi Perkahwinan | Siri II

Tarikh: 18 Mei 2012
Lokasi: Rumah Tetamu, USM Pulau Pinang
Masa: 8.00 mlm - 11.00 mlm
Yuran: RM50 (seorang) / RM120 (berkumpulan 3 orang)

Seminar perniagaan fotografi perkahwinan akan memfokuskan tip-tips dan teknik pemasaran yang boleh digunakan untuk memasarkan servis fotografi perkahwinan.

Segala tip-tip dan teknik yang digunakan dan akan dibincangkan telah diguna sendiri oleh pengajar, iaitu Shah Othman. Teknik  tersebut juga telah terbukti berkesan sehingga beliau mampu mempunyai studio sendiri pada tahun 2010.

Apa yang akan anda pelajari?
- Tips dan teknik pemasaran online dan offline
- Tips memilih nama perniagaan
- Tips menghasilkan logo perniagaan yang akan diingati oleh pelanggan
- Teknik 'memujuk' pelanggan ketika sesi perbincangan
- Tips rahsia menentukan harga pakej
- Teknik soft-sale
- Tips sebelum berjumpa klien
- banyak lagi...

Kenapa anda perlu sertai?
Tahukah anda, 9/10 rezeki adalah dari perniagaan. Tetapi, tahukah anda, 9/10 perniagaan terpaksa gulung tikar selepas 3 tahun beroperasi? Tahukah anda, anda dapat mengubah nasib perniagaan anda menjadi lebih baik?

Anda tidak perlu sertai usahawan-usahawan fotografi perkahwinan lain yang terpaksa menutup perniagaan mereka selepas 3-5 tahun beroperasi. Anda perlu menjadi usahawan fotografi yang sentiasa mendapat panggilan telefon menawarkan tugasan kepada anda.

Sertai sekarang, hubungi 013-4324936 untuk mendaftar tempat anda. Terdapat teknik rahsia yang digunakan oleh pengajar sehingga menghasilkan permintaan yang konsisten. Teknik yang tidak memerlukan modal yang besar. Hanya perlu duduk dirumah, dan mendapat tawaran dari bakal pengantin untuk merakam detik indah mereka. Tanpa menggunakan orang tengah, walaupun pemilik butik pengantin.

Cara untuk menyertai:
Hubungi / sms 013-4324936
[Nama] [No. KP] [No. Tel] [SEMINAR]
Contoh: Mohd Syazwan 841102-08-5551 013-1234567 SEMINAR

Cara bayaran:
Masukkan RM50 / RM120 ke akaun Maybank 1571 3967 7279, Mohamad Ezrin Shah
SMS maklumat pembayaran beserta nama anda ke 013-4324936

Gambar-gambar sekitar seminar siri I






Anda tidak perlu berfikir lagi, kerana jika anda menunggu dan berfikir, tempat anda akan diambil orang. Seminar ini hanya terhad kepada 25 peserta sahaja. Penyertaan akan ditutup pada bila-bila masa. Bertindak SEGERA.

Artikel Berkaitan
Mengenali JomKelas.com
Buku Kaya Sebagai Fotografi Perkahwinan
__________________________________________________________
Akademi FotoLesson menjalankan kursus dan seminar fotografi di Utara Malaysia.
Segala maklumat yang terkandung didalam blog ini adalah betul dan segala kerugian di pihak yang menggunakan segala maklumat didalam blog ini adalah tanggungjawab sendiri.

Akademi FotoLesson aktif menjalankan kursus dan bengkel-bengkel fotografi di sekitar Pulau Pinang, Kedah dan Utara Perak seperti Taiping dan Parit Buntar.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...